مدل سه بعدی پژو پارس

مثلث - 21 هزار پلیگان


بهینه شده مخصوص

  • ساخت بازی موبایل (آبجکت اصلی) 
  • ساخت بازی رایانه ای (آبجکت محیطی)

ویژگی ها

  • سازگاری کامل با موتور بازیسازی یونیتی و پکیج فیزیک خودرو Edy و RCC
  • آنرپ شده ، دارای UVmap جهت طراحی طرح بدنه
  • استفاده سریع و آسان
  • قابلیت بارگزاری خودکار تکسچر و متریال ها
  • فرمت فایل مدل: FBX
  • فرمت تکسچر ها: JPG 

این محصول بصورت دیجیتالی و دانلودی می باشد.

پس از خرید، بلافاصله لینک دانلود به ایمیل شما ارسال شده و یا در بخش حساب کاربری شما -> سفارشات و دانلود ها می توانید دانلود کنید.

آخرین بروز رسانی: 1400/05/4 : شرح در توضیحات

جزییات بیشتر

پرداخت امن

مشاوره پیش از خرید

تماس بگیرید

ضمانت 3 روز بازگشت وجه پرداختی

0تومان

-100%

87,000تومان

مشخصات

گروه محصول مثلث (حجم کم پلیگان)
پلتفرم پیشنهادی موبایل و رایانه
توصیه شده برای آبجکت اصلی بله
توصیه شده برای آبجکت محیطی بله
شرح آپشن ها دارای uv و بافت قطعات - بارگزاری خودکار بافت ها - بافت ها موجود در بسته - اتاق داخلی ساده - بدون uv و بافت بدنه
فرمت فایل fbx
توضیحات اضافی وضعیت توپولوژی در تصاویر وایرفریم موجود می‌باشد مناسب برای ابجکت اصلی در پلتفرم موبایل مناسب برای ابجکت محیطی در پلتفرم کامپیوتر
توضیحات بروزرسانی ها *1400/05/04: -بازسازی کامل مدل -دارای آنرپ و uvmap جهت طراحی تکسچر *1400/01/25: - اصلاح برخی قسمت های بدنه *1399/11/09: - سازگاری کامل با پکیج فیزیک خودرو Edy's Vehicle Physics و RCC (Realistic Car Controller) در موتور بازیسازی یونیتی - استفاده آسان - بهبود ظاهری خودرو - اصلاح ابعاد و تناسبات مدل بر اساس داده های واقعی

اطلاعات بیشتر

آیا میخواهید بازی اتومبیلرانی سه بعدی بسازید؟

نکاتی که در طراحی این محصول رعایت شده با اغلب  محصولات موجود متفاوت هست. اگر اولین بارهست که با سایت "فروشگاه ابر تری دی" آشنا میشید ، پیشنهاد میکنم از محصولات رایگان سایت استفاده کنید. تا هم با ما آشنا بشید و هم ممکنه نیاز شما برطرف بشه.

 

مدل سه بعدی پراید 131

حالا چرا مدل سه بعدی پژو پارس؟

شما احتمالا فردی علاقمند به ساخت بازی اتومبیلرانی ایرانی هستید. این سبک بازی درایران جزو سبک های بسیار پرطرفدار محسوب میشه و این ماشین یکی از پرطرفدارها در بین بازیکنان ایرانی هست.

طبیعی هست که شما هم دوست داشته باشید این ماشین رو در بازی خودتون داشته باشید تا از رقبا جا نمونید.

اما مشکلی وجود داشت اینکه علاقمندان به ساخت بازی ،نمیتونستند آبجکت ماشین ایرانی پیدا کنند یا خیلی سخت و با هزینه بسیار بالا مجبور بودند تهیه کنند ، و در آخر یا موجب افت کیفیت بازی میشد یا هزینه زیادی رو برای یک آبجکت ماشین متحمل میشدند.

خیلی از مواقع هم بخاطر نا آشنا بودن ، بابت مدل هایی هزینه پرداخت میکردند که برای بازی مناسب نبود و پروژه دچار مشکلات فراوانی میشد.

 

خب راه حل چی هست؟

ما با رعایت نکات فنی ساخت یک مدل مخصوص، بازی موبایل ، محصولی طراحی کردیم که در عین شباهت بالا به این خودرو در دنیای واقعی ، کاملا بهینه و کم حجم بوده تا با خیال راحت از آن در پروژه خود استفاده نمایید.

 

چرا سایت ابر تری دی؟

من ، محمد امین جمالی ، از سال  1391 وارد دنیای ساخت بازی شدم و از 1393، اولین بازی سه بعدی خودم رو به نام "سمند خودتو اسپرت کن" با موتور یونیتی طراحی کردم.

از همان زمان  (7 سال پیش) به دلیل نیاز به مدلسازی خودرو ، وارد این حوزه شدم. و بعد افتخار همکاری با مجیکال ورلد ، (پروژه "پارکینگ حرفه ای 2") رو داشتم و مدلسازی خودرو های این بازی رو انجام دادم.

در ادامه ، فرصت همکاری با تیم هایی همچون نوموگیمز (پروژه کلاچ) ، استدیو تصویرگران رویا (تیم توسعه هنرسرعت) و دارک فورس گیمز(آدرنالین درگ) ، فراهم شد و تجربیات زیادی در این راه ، کسب کردم.

و در طی این مدت (3سال) در فروشگاه ابر (ابر تری دی) محصولاتی برای توسعه دهندگان بازی های اتومبیلرانی ، عرضه کردم و افتخار میکنم که در این مسیر ، محصولاتم در بیش از 10 بازی اتومبیلرانی مورد استفاده قرار گرفته اند.

چرا این محصول خریدنی است؟

در این محصول شالوده ای از تجربیات در طی 7 سال به کار گرفته شده، تا به شما کمک کنه مسیر ساخت بازی خودتون رو سریعتر، با کیفیت بیشتر و بسیار ارزانتر طی کنید.ما این محصول رو بارها و بارها تست کردیم تا به کیفیت مطلوب دست پیدا کنیم و اون رو به دست شما دوست عزیز ، برسونیم.

اگر این محصول رو نخرم ، راه جایگزینی هست؟ بله هست :

استفاده از مدل های رایگان در اینترنت

مدل های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند اما اکثر این مدل ها مخصوص بازی بهینه سازی نشده اند. بنابر این در نهایت ، بازی سنگینی خواهید داشت که موجب مشکلات زیادی برای کاربران شما می شود.

یادگیری و انجام مدلسازی

برای اینکار دست کم 4 ماه زمان لازم است تا بتوانید به یک ابزار مدلسازی و مدلسازی خودرو مسلط شده و همین ماشین را مدلسازی کنید. در این زمان احتمالا نمی توان بصورت متمرکز بر روی ساخت بازی فعال بود.(وقتی چرخ هست چرا دوباره اختراعش کنید؟ )

سفارش به یک مدلساز سه بعدی

مدلسازی خودرو ، کاری زمانبر ، نه چندان ساده و  پر هزینه هست. به همین دلیل شما حداقل متحمل هزینه ای در حدود 20 برابر قیمت فعلی این محصول می شوید. به دلیل عرضه عمومی این محصول ، هزینه تولید آن ما بین تقسیم می شود و در نتیجه هزینه شما 95 درصد کم میشه. 

 

ضمانت محصول

در صورتی که محصول رو تهیه کردید

- به دلایل فنی در این انتخاب ، اشتباه کرده بودید

- یا مشکلی وجود داشت که در پیگیری از طریق ما ، رفع نشد

میتوانید از ضمانت بازگشت وجه 3 روزه استفاده نمایید.

 

قیمت

ما برای حمایت از توسعه دهندگان ایرانی ، قیمتی در نظر گرفتیم که فقط با تعدادی پاکت چیپس و پفک قابل میتوان آن را مقایسه کرد! در عوض تجربه چند ساله خود در این زمینه رو به شما ارائه کردیم که برای بدست آوردن اون میبایست زمان بسیار زیاد ، اعصاب! ، و هزینه های زیادی رو متحمل بشید. (البته که چیپس و پفک به سلامتی هم آسیب میزنه D: ) 

بنظرتون ارزشش رو نداره؟ حتما که داره.

 

 

 

 

 

 

  • نظرات